STREET STYLE

by - 18:34


Ćao drugari! Subota, kiša pada napolju i ja sam previše lenja da uzmem i slikam za post. Ali zato ide ovaj post, u kom su slike preuzete sa Interneta. Ovaj post je trebao da ide početkom oktobra, ali zbog lenjosti, ide kad ide :D Street style poznatih ili Ulični stil poznatih, ja obožavam. Pogotova kada su u pitanju Kyle Jenner i Lewis Hamilton. 


1. Kyle Jenner.
Meni je ova devojka i posle svih plastičnih operacija preslatka! Dok njenu sestru Kendall ne mogu da smislim, Kyle obožavam. Iako se malo neprimerno oblači za svoje godine, volim je. I svaka njena kombinacija mi se svidela. 


2. Jessica Alba
Ova kombinacija mi se jako dopada. I ta neuredna punđa. Skockana od glave do pete. 


3. Kendall Jenner
Žensku ne mogu da smislim, ali često mi se svidi šta ima na sebi. Ova kombinacija mi je potpuno street style.


4. Victoria Beckham
Ima li ova žena grešaka u modi? Ne bih rekla. Uvek sređena od glave do pete.


5. Gigi Hadid
Ova devojka je preslatka! Nema nekih ogormnih promašaja, koliko sam ja primetila. Većina stvari joj dobro stoji, pa može da nosi šta god poželi.


6. Lewis Hamilton
Britanac kog ja obožavam od malih nogu! Retko koji vozač Formule1 ima ovoliko stila. On mi stoji na pozadini telefona i računara, celo društvo me uvek zeza sa njega posle svakog vikenda. Zanju da ga obožavam i da jedino zbog njega I Formule1 ustajem nedeljom u 5,6 ujutru u zavisnosti kada se trka vozi. I sad sam skrenula sa teme.


7. David Beckham
Isto i kao Vicotia, ima li ovaj muškarac grešaka? 


8. Marian di Vido
Ovo je Italijan sa najviše stila u celoj Italiji! I šire ;)


9. Kanye West
Poput Kim koja ima dosta stila, i njen muž ima. Samo on ne greši toliko često kao Kim :)


10. Justin Bieber
Dok se nije ofarbao skroz u plavo, sve je bilo savršeno. Ali posle toga.. Samo da promeni boju kose i sve će biti ponovo savršeno.



Pa, ko vam se najviše svideo? Koja žena i koji muškarac?




You May Also Like

2 comments

  1. Odlican post:-)
    Obozavam stil sestri Jenner,pogotovo od Kylie,njen outfit mi se najvise svideo u postu*-*
    Svi zenski outfiti su mi se svivdeli,muski nisu bas jer ja vise volim kad likovi nose trenerke i obicne majice xp
    :***
    beyourself2003.blogspot.com

    ReplyDelete