My travel makeup bag

by - 17:37


Zdravo svima! Mislim da je suludo objašnjavati zašto me nije bilo duže od mesec dana. Imala sam nekih problema, pa sam imala upalu oba uha i nisam bila u stanju da se pomerim iz kreveta. Kada sam ozdravila otišla sam malo van mog divnog i užurbanog Beograda kako bih se odmorila. No, da ne dužim dalje sada ću vam pokazati šta se nalazi u mom neseseru tokom putovanja. 


U ovim vrelim letnjim danima najčešće koristim Avon podlogu za puder u nijansi Cream. Kako sam malo pocrnela sada mi je taman, dok inače najčešće korisim skoro najsvetlij nijansu. Tu je i Bourjois puder u nijansi 54 koji najčešće pomešam sa predhodno pomenutim puderom ili ga koristim kad uveče izlazim sa društvom. Tu je i L'oreal true match puder u kamenu kojim zamatiram celo lice. Deborah rumenilo koje koristim od kada znam za šminku, Ovo mi je već ne znam ni sama koja kutijica, i taj tu crni štapić mi je sestra donela iz Amerike prošle godine, naziv mi se obrisao ali uglavnom je za konture. I tu su 2 potpuno random četkice za rumenilo i puder. 


E sad prelazimo na oči. Ova crna paletica sa crnim i plavim nijansama je Deborah Smokey eyes paletica. Ne koristim je tako često već samo za neke meni bitne događaje. Tu je i Luxe paletica sa ljubičastim senkama koju koristim mnogoo češće. Mala L'Oreal paletica u broju 102 koju koristim za svaki dan. I dve maskare koje su već svima poznate. Leva je Essence koje više nema u prodaji i duša me boli zbog toga jer je odlična maskara. Desna maskara je od Maybellin-a i najbolja maskara koju sam ja ikada u životu koristila! 


I  za kraj najslađe! EOS u ukusu jagode koji je već pri kraju, ali koristim ga pred spavanje. Namažem da u debelom sloji, a moja usta su ujutru meka i divna! Essence olovka za usne u broju 6 koju korisim svakodnevno. ColorTrend olovka za oči koju ja stavljam od skoro u vodenu liniju. Tu je i Avon krejon u nijanski  Black Ice. Essence olovka ua obrve, GR olovka za usne u broju 12 i Avon Extra Lasting karmin u nijansi Cappucino. 

Bez kojih stvari vi ne idete na putovanje?
Koristite li nešto od stvari koje sam vam sada pokazala?

You May Also Like

12 comments

  1. Jaoo imamo isti neseser i crveni ruz haha. Odlican post.
    Miljana Easy Skillful

    ReplyDelete
  2. Nadam se da si se skroz oporavila.☺ Slažem se za maskaru, jednostavno je najbolja! Ja ne idem bez neke maalice za usta i maskare.♥

    Pametno dete

    ReplyDelete
  3. super proizvodi, nadam se da si sad dobro i da ces nastavit s pisanjem
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  4. Post je fenomenalan! ♥♥
    Kada krenem na neko putovanje, ponesem bukvalno ceo neseser jer se uglavnom šminkam u kolima(gotovo uvek kasnim) i zato volim da mi sve bude pri ruci jer odličujem u poslednjem trenutku šta ću staviti. Inače u torbici stalno imam: ajlajner, ruž, sjaj i labello, tečni puder, kameni puder, četkice, maskare, senke ne nosim jer ih baš ne volim. Inače sa sobom nosim trećinu proizvoda, jer, neznaš šta i kada će ti zatrebati.

    https://myworldtinzy.blogspot.rs

    ReplyDelete
  5. Ja EOS stvarno obožavam. Sa ukusom jagode mi je omiljeni. :D

    https://anastasijasblog.blogspot.rs

    ReplyDelete
  6. Super post,definitivno i ja većinu stvari MORAM imati kada putujem negdje,a da ne govorimo o tome kako cijelu kuću želim ponesti na putovanje haha..Odličan izbor stvari za putovanje!!
    Također,ako nađeš vremena,napiši mi u zadnjem postu 3 osobe u komentar za kiss,marry,kill :)
    Novi post---> beautyshapes3.blogspot.hr

    ReplyDelete
  7. Sper post,dlican izbor sminke!
    Pratim te:)

    https://mojsvetmb.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  8. Sviđa mi se što si sve minimalizirala i nisi pretjerivala u stvarčicama.

    Novi post! redheads-diary.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Bas malopre razmisljam sta da ponesem od sminke i gledam ovaj bebi roze karmin (koji imamo isti :D ) rekoh njega sigurno i sada citam nosis i ti! Mnogo su dobri njihovi bas ih volim. Odličan ti je post! Zelim ti lep odmor! :*
    BebaGottel | Instagram | Facebook

    ReplyDelete
  10. Odličan post, ja bez parfema nigdje ne idem! :D

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/07/avon-planet-spa-volcanik-iceland.html

    ReplyDelete
  11. Your blog is great and I am following you.
    I would love for you to follow back.
    Best wishes, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Obozavam Avon, uvek naručim bar nekoliko stvarčica. Ja sam ove godine ponela pun neseser šminke na more, ali nisam je koristila, eventualno neki karmin. Pretamna sam za sve bb kreme, a pudere ne koristim. :) Odličan post! Učlanila sam se u blog :)

    Poseti moj blog i učlani se ako ti se dopada: smoothieglam.blogspot.com

    ReplyDelete