понедељак, 10. јул 2017.

Dvorci iz Diznijevih filmova zaista postoje!

Dok smo uživali gledajući mnoštvo Diznijevih filmova, sigurno smo se svi zapitali da li su ti dvorci i sva ta mesta stvarna? Skoro pa svaka devojčica je maštala da bude jedna od Diznijevih princeza, živi na tim divnim dvorcima i nosi iste ona haljine poput Pepeljuge, Snežane i ostalih princeza. Ja ću vam danas pokazati te dvorce, tako da ako još uvek želite da budete Arijel, Snežana ili Zlatokosa možete to ostvariti! :D

1. Palata iz crtanog filma ''Aladin''
Princeza Arabije, Džasmin, vodila je oduvek raskošan život u palati. Setite se samo ćilima koji leti! Njena palata insirisana je Tadž Mahalom, koji se nalazi u Indiji.  Tadž Mahaal nije palata, već grobnica najvoljenije žene cara Šah Džana, Mumtaz Mahal. 

2. Palata iz crtanog filma ''Lepotica i Zver''
Verovatno sam ja jedna osoba koja još uvek nije odgledala novi film Lepotice i Zver, ali verujem da ste prepoznali ovaj očaravajući dvorac Chateau de Chambon koji se nalazi u Francuskoj. 

3. Dvorac iz crtanog filma ''Mala Sirena''
Dvorac na ostrvu Mon Sen Mišel, o kom sam vam pričala u prošlom postu (možete ga pogledati OVDE) je Voltu Dizniju i njegovoj ekipi poslužio kao inspiracija za zamak u crtanom filmu ''Mala Sirena''. U njemu je živeo princ Erik. Nalazi se takođe u Francuskoj, u Normandiji i poznat je još kao i ''Zlatni dvorac''

4. Dvorac iz crtanog filma ''Uspavana Lepotica''
Jeste li i vi devojke sanjale da vas iz sna probudi zgodni princ ljubeći vas? Da, i ja sam. Naime, dvorac u kom se odigralo sve to jeste Zamak Nojšvanštajn u Nemačkoj. Žečite li i vi da se ubodte sada na vreteno? 

5. Dvorac iz crtanog filma ''Snežana i sedam patuljaka''
Dvorac u kome je živela zla veštica je inspirisan zamkom Segovia koji se nalazi u Španiji. Ovaj zamak je prvobitno izgrađen kao arapsko utvrđenje, a podignut je na ostacima rimskih zidina.

Nadam se da vam se ovaj post dopao! Ukoliko žeite i drugi deo ovog post gde bih vam pokazala još dvoraca i mesta koja su Volta Diznija inspirisali pišite mi u komentare! :)

E-mail: milicas389@gmail.com
Instagram: @aprilskaluna

10 коментара:

  1. Zanimljiv post! Za vecinu ovih zamkova sam vec znala. Lepo je sto si odlucila da podelis ovo sa onima koji nisu znali cime je Volt Dizni bio inspirisan.
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Divno! Osetih se sad kao princeza :D Jasmin mi je bila nekako najdraža, valjda jer smo najsličnije :)
    I da, novi film Lepotica i zver je sjajan, mada ne kao crtać, tako da javi kad odgledaš utisak :)

    Girly world - novi post na mom blogu, prvi deo putovanja u Italiju :)

    ОдговориИзбриши
  3. Predivni dvorci! Znala sam samo za Jasminin :)
    Najlijepši mi je u mojoj rodnoj zemlji, Njemačkoj :D

    moonstears

    ОдговориИзбриши
  4. Voljela bih kad bi napravila drugi dio. Stvarno sam uživala čitajući. Ovaj post me tako vratio u djetinjstvo.

    http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam oooogroman fan Diznijevih filmova, hvala ti što si sve ovo podijelila sa nama! Tadž Mahal mi je vrh *_________*

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan post <3 nisam znala da su ovi dvorci bili inspiracija :) hvala ti sto si podelila sa nama. Radujem se sledecem postu :*

    ОдговориИзбриши
  7. Mislim da sam gledala neki slican video na youtubeu i bila sokirana iznesenim cinjenicama, pogotovo kada je u pitanju Alladin i dvorac. Odlicna ideja za post

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Jako mi je drago sto si pisala o ovoj temi, jer ju jos nisam srela ni na jednom blogu. Svida mi se post, zaista. Slike su me ocarale, a i ljubitelj sam svega sto ima veze sa Disney-om. <3
    https://migsuniverse.blogspot.hr/2017/07/first-one_72.html Nove smo, ovo je nas prvi post. Ako budes htjela, procitaj. Hvala unaprijed. <3
    Follow for follow?

    ОдговориИзбриши
  9. Great post!
    I'm following you hope u follow me back :)
    http://goldbeautyyy.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Jako kreativan i zanimljiv post draga ^_^
    Zapratila sam te #151, nadam se da ces uzvratiti ♥
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    ОдговориИзбриши