Rosegal Haul

by - 19:33

Ćao društvo! U današnjem postu ću vam pokazati šta mi je to skoro stiglo sa Rosegal sajta. Znate da obožavam ovaj sajt iz razloga što imaju veliki asortiman plus size odeće jer ima i nas sa širim bokovima :D Drugi razlog zbog kojeg još više volim ovaj sajt je taj što im je dostava veoma brza. paket mi je stigao za nekih 15ak dana, možda koji dan gore/dole i nije podlegao carini. 


Prva stavar koju sam naručila su farmerke koje su veoma udobne i mekane. Doduše, malo su mi velike i ako sam uzela najmanji broj, ali uz kaiš mogu da se nose. Napred su malo iscepane, pa uz neke crne najlonke illi one u boji kože mogu da se nose i zimi. :) Veoma su kvalitetne, nisu puno debele, ali nisu ni baš tanke. Takođe imaju i puuno elastina u sebi što verujem da mnogima znači.


Zatim je tu set od 4 narukvice u zlatnoj boji. Nemam ništa posebno da vam kažem o njima. Narukvice kao narukvice. Nakit kao i svaki drugi nakit. Meni sa jako dopadaju, pogotovo ostale dve na kopčanje sa krofnom i dijamantom. :D 


To je to za ovaj post. Nadam se da vam se svideo. I da, ukoliko budete poručivali sa ovog sajta možete upotrebiti sledeće kodove i time dobiti popust u zavistnosti od vaše porudžbine: 
'RGTina' i na porudžbine preko $25 dobijate popust od $3; $50 popust $6; $100 popust $12

Rosegal Black Friday Sale

E-mail: milicas389@gmail.com
Instagram: @aprilskaluna

You May Also Like

5 comments

  1. Haul je odličan. Slike su vrhunski ispale i jako mi se dopadaju. Odličan post. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - moj blog, zapratila sam te, ako želiš, uzvrati

    ReplyDelete
  2. Bracelets are amazing! I like that one with diamond! Thank you for sharing! Would you like to follow each other? If the answer is yes, please subscribe on my YouTube channel and left comment & I'll follow you back on your blog.
    Blog - http://www.exclusivebeautydiary.com/search/label/en
    YouTube – https://www.youtube.com/watch?v=YdX-b4gNzEE

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Prekrasan nakit,jako mi se sviđa.Pratim tvoj blog nadam se da ćeš uzvratiti.
    https://avwork13.blogspot.com/

    ReplyDelete