DressLily Haul

by - 14:01

Ćao društvo! Za danas sam vam pripremila jedan haul sa DressLily sajta kojim iskreno i nisam nešto posebno zadovoljna. Što se tiče isporuke, ona je ekstremno brza. I ako na sajtu piše da stiže za 15-20 dana, meni je paket stigao za neverovatnih 7 dana! To je jedino čime sam oduševljena ovog puta. 


Prva stvar koju sam poručila ovog puta je ova torbica. Prvo, na slici je bila drugačija. Roze deo je bio svetlo bež i to je i najveći razlog zašto sam poručila ovu torbicu. Druga stvar, kada sam je dobila imala je toliko končića koji su štrčali na sve strane pa sam ih seckala polako, 2 dana. I treće, oštećena je. Na par ivica je izgrebana kao i deo kaiša koji je prekratak. Ali dobro, to se vidi ako se baš zagleda. Neću je baciti to je sigurno, nosiću je, ali to još uvek nije moja torba sa slike.


Imala sam do sada brdo internet porudžbina i nikada, ali baš nikada nisam dobila ovakvu glupost. U opisu ovog 'sportskog grudnjaka' piše da grudnjak ima sunđerčiće, ali ih nema. Ovo ne može da se nosi ni kao top, ni leti preko grudnjaka. Ili bar ja ne mogu. Ogromno bacanje para. 

E-mail: milicas389@gmail.com
Instagram: @aprilskaluna

You May Also Like

13 comments

  1. Jako mi je krivo sto si imala lose iskustvo sa porudybinama, ja sa uvek skepticna kada narucujem tako.

    ReplyDelete
  2. Super haul, moram priznati da mi se posebno dopada torbica

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  3. Great guide! How do you always come up with an amazing content?

    ReplyDelete
  4. I want to thank you for your work, this is really what I need today!

    ReplyDelete
  5. Nisam nikada poručivala sa sajtova poput tih. Imala sam neku želju sa rosegala ali je želja otišla isto kako je i došla. Baš mi je žao zbog takvog neprofesionalizma, zaista.

    https://kikasbeautycorner.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Landed here via google search and your content rocks!

    ReplyDelete
  7. Awesome guide! Thank you for all the value!

    ReplyDelete
  8. Once again – awesome read. I've been a great fan of your blog btw and i just wanted to wish you a great year ahead!

    ReplyDelete
  9. Great post! I have read every one of your blog posts several times and I loved it!!

    ReplyDelete
  10. worth reading all the way through!

    ReplyDelete