Rosegal Haul

by - 21:20

Ćao društvo! Za danas sam vam pripremila jedan haul post. Pre nekog vremena obavila sam kupovinu na Rosegal sajtu, malo sam više vremena čekala dok mi je sve stiglo, ali nema veze. Sve u svemu veoma sam zadovoljna kupovinom.


Prva i moja omiljena stvar je duga crna haljina sa belim tufnama. Jedva sam čekala da stigne, a baš ovu stavr sam i najduže čekala i poslednja je stigla. Materijal je veoma lep i lagan, taman za leto. I nešto još bitno- ne providi se. Nisam još uvek imala prilike da je nosim zbog lošeg vremena, tako da jedva čekam malo sunca i suvog vremena da bih mogla da je nosim. 



Zatim, slede jedne crne pantalone/helanke za trening. Veoma su lagane i tanke, kada se oznojite to se ne vidi na njima i meni jedna od najbitnijih stavki- imaju džepove sa strane. Uvek kuburim sa ključićem od ormarića u teretani i stalo mislim kako ću ga negde izgubiti ili zaboraviti na nekoj spravi, ali srećom nemam više taj problem. Obožavam ih!


Minđuše sam uzela za najbolju drugaricu koja je tek probušila uši i samo priča i kupuje minđuše. Meni su ove delovale simpatično, a deluju lepo i uživo. 


Poslednja stvar je uvijač za trepavice u rose gold boji. Uvijač kao i svaki drugi, najbitnije da radi svoj posao. 

I to bi bilo to za ovaj post. Nadam se da vam se dopada barem nešto od stvarčica.

 Enjoy 20% Discount with RGT20”

E-mail: milicas389@gmail.com
Instagram: @aprilskaluna

You May Also Like

8 comments

  1. Oh my gosh, I love that the pants have pockets on the side! That is so smart!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Joj, baš su super stvari, ovaj uvijač je divne boje, baš izgleda luksuzno

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  3. Divne su stvari, pogotovo mi se dopadaju minđuše! :)

    anastasjastyles.blogspot.ba <------------ novi post

    ReplyDelete
  4. Wir mag ihre Blog, und möchten mit Ihnen Kooperation machen, mehr können Sie hier suchen.

    ReplyDelete
  5. Let's make sure we bookmark this page guys for the next time we're in a style dilemma. Love your blog btw!

    ReplyDelete
  6. Really love this amazing content!

    ReplyDelete
  7. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    ReplyDelete