Dresslily Wishlist

by - 14:52

Ćao društvo! Kao što možete da vidite i po nazivu posta danas ću vam predstaviti nekoliko proizvoda sa sajta Dresslily koji mi se sviđaju. Ovo je jedan od mojih omiljenih sajtova- veliki izbor, pristupačne cene i brza dostava. Jasno vam je zašto mi je jedan od omiljenih? A sad da pređemo na stvarčice!


Crvena haljina sa belim cvetićima je za plus size devojke. I sama sam plus size i obožavam ovakve haljine. Pogotovo one koje su strukirane ili imaju neki kajšič oko struka. Jer što ne istaći ono dobro na sebi? LINK
Ko ne voli oversize džempere? Svi ih obožavamo jer su pretopli i preudobni. Ovaj mi se baš dopada!  LINK


Smatram da bi devojke koje su plus size i imaju stomačić trebale da nose nešto malo dublje pantalone ili farmarke kako bi ga prikrile. Oba modela su malo dublja, pa birajte.
Prve mi se dopadaju zbog pertlanja na dnu nogavice, a i boja mi se dopada za jesen. LINK
Druge, svetlije i poderane farmerke su mi odlične za one toplije i sunčanije dane. LINK


Morate da priznate da je ova torbica preslatka. Može da se nosi i svakog dana, a može i u nekim svečanijim prilikama. I cena je veoma dobra. LINK


Evo novih proizvoda: https://bit.ly/2MuEiop Vreme je da osvežite garderobu! DressLily za vas pripremi najbolje proizvode vrhunskog kvaliteta, ali po najnižim cenama, pod svaku priliku vas čine besplatnim od ponedeljka do petka!

Iskoristine kod:DLBF20 sa 20% popusta:  

Over 10usd, save 2usd; Over 20usd, save 4usd; Over 30usd, save 6usd; Over 40usd ,save 8usd; Over 50usd, save 10usd; Over 60usd, save 12usd; Over 70usd, save 14usd; Over 80usd, save 16usd; Over 90usd, save 18usd; Over 100usd, save 20usd;Over 110usd, save 22usd; Over 120usd, save 24usd; Over 130usd, save 26usd; Over 140usd, save 28usd

E-mail: milicas389@gmail.com
Instagram: @aprilskaluna


You May Also Like

10 comments

  1. Zdravo draga, stvari koje si odabrala su divne. Dugo nisam bila u blogo svetu, ali evo vracam se!
    https://sweetshiny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Torbica je definitivno preslatka. ♡

    https://takemeanywhere21.blogspot.com/?m=1 napisala sam prvi post, znacilo bi mi kada bi posjetila.

    ReplyDelete
  3. "
    Greetings from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below; they are a good read:

    1. Mole Removal and Where to Get it Done in Singapore

    2.""Don’t be a Covidiot

    3. BB Creams vs CC Creams: All You Need to Know

    4. Top 10 Hair Removal Salons In West Of Singapore

    5.Your All-in-One Singapore COVID-19 Finance Aid Package"

    ReplyDelete