Balea uljani pilnig za telo

by - 13:33

 


Čao društvo! Nedavno sam bila u DM drogeriji i slučajno sam pronašla ovaj piling. Verujem da ga ranije nisam viđala jer da jesam verujem da bih ga uočila. Mada, čula sam da se teško pronalazi, pa možda je i zbog toga. Sve u svemu, oduševljena sam njime pa sam želela da vam ga pokažem i kažem svoje mišljenje. Nadam se da ćete uživati u ovoj recenziji. :)


Balea uljani piling sa solju iz Mrtvog mora dolazi u teglici od 300g. Cena mu je 400 dinara, a pogodan je i za vegane. Nadam se da ćete uspeti da ga pronađete u obližnjoj DM drogeriji. Piling je zaštićen folijom na vrhu koja štiti ulje da iscuri. Što se tiče samog pilinga, veoma je jak i grub. Meni ne smeta, ja volim jake pilinge. Uz ulje i so takođe sadrži minerale i biljne ekstrakte. Miris mi je okej, volim ovakve mirise, ali neće svima biti najprijatniji miris. Ali za utehu, ne zadržava se na koži nakon korišćenja.


Pre upotrebe piling treba promešati jer se so i ulje razdvoje. Ja to radim vrhom četkice za šminkanje koju pre toga dezinfikujem. Nakon ispiranja pilinga ostaje uljani sloj na koži. Ja se  još jednom nasapunjam gelom za tuširanje, nakon čega ostane vrlo tanak sloj ulja na koži koji mi ne smeta i vrlo mi je prijatan. Osećam kako mi je koža mekana, glatka i nahranjena. 


Sve u svemu, za kraj, veoma sam zadovoljna ovim pilingom. Moraću da ga potražim ponovo kada budem išla do DM-a. Preporučila bih ga svim devojkama koje vole jake pilinge i koje imaju problema sa uraslim dlačicama. Verujte, pomaže i vredi svakog dinara. 

Da li ste probale ovaj piling?
Koji su vaši omiljeni pilinzi za telo?

E-mail: milicas389@gmail.com
Instagram: @aprilskaluna
 

You May Also Like

3 comments

  1. Nisam imala priliku probati, čak nisam ni vidjela dosad ovo, ali izgleda dobro, inače volim baleine proizvode

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  2. I am so glad this is helpful and works well! Thank you for sharing your thoughts!
    the creation of beauty is art.

    ReplyDelete
  3. "

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    1.Why Facial Toners are Critical for Your Skincare Regime

    2.Can You Get Acne and Wrinkles from Showering Daily?

    3.Led Light Mask: The Latest Beauty Craze Around the World

    4.How to Find the Best High Teas in Singapore [2020 Edition with Menu]

    5.Electrolyte Skincare is Your Next Secret Weapon"

    ReplyDelete