Moja nega lica

by - 16:16

 Ćao društvo! Nadam se da ste svi dobro i da uživate u ovim divnim toplim danima. :) Danas sam želela da vam predstavim moju negu lica. Moja koža lica je suva, leti nekada i normalna, ali zimi je baš suva i vrlo često se peruta ma koliko kod je ja negovala i mackala. Tek krajem predhodne zime sam pronašla dosta proizvoda koji mi baš pomažu po tom pitanju, a koja ću vam danas i pokazati. 


Prvi korak u mojoj rutini je skidanje šminke micelarnom vodom iz Avon Nutra Effests kolekcije. Ovaj korak ne činim svakog dana jer se ne šminkam svakodnevnom nivou (ako neko ima jako svetle obrve razume me!). Ova micelarna voda je namenjena svim tipovima kože. Meni jako odgovara jer me koža posle upotrebe ne zateže, ne pecka i meni veoma bitno- ne suze m oči. :) Dolazi u pakovanju od 200ml što mi se veoma svidja jer ne volim ona ogromna pakovanja, zasitim se nakon dugog korišnjenja i na kraju pola bacim. 


Sledeći korak je umivanje lice nekom umivalicom. Uveče najviše volim da koristim Avon Nutraeffects Micellar Scrub. U sebi sadrži sitne čestice pilinga koje nisu jake i pogodne su za svakodnevnu upotrebu, a ovaj proizvod je takođe namnjen osetljivoj koži. Uz ovu Avon uvimalicu koristim još i Balea gel za umivanje sa aloe verom. Njega najčešće koristim ujutru i tokom leta. Zimi ređe jer je namenjen za normalnu kožu, a meni je zimi baš suva.


 Uz gore pomenute umivalice obavezno koristim i ovaj masažer za lice o kom sam pričala u nekom u predhodnih postova. Ukoliko niste pogledali, to možete učiniti OVDE.


Bare 1-2 puta nedeljno negujem i čistim svoje lice maskicama za lice. Što se tiče hidratacije omiljena mi je Avon Care sa medom, ali je jako teško pronaći je. Što se tiče čišćenja pora 1-2 puta mesečno koristim neku maskicu, uglavom iz DM-a. I obožavam maskice za usta! Ko ne voli da ima meke i negovane usne?


Kao jedan od završnih koraka u negi lica koristim Avon NutraEffects Miracle Glow kremu sa 6 negujućih ulja. Ona mi se pokazala baš dobra za zimu. Takođe koristim i VZK Pantenol cream-gel najčešće nakon pilinga lica.  Krema koju obožavam je La Roche-Posay Cicaplast baume B5 koja je namenjena suvoj, oštećenoj i nadraženoj koži. Veoma je lagane teksture i obožama da je koristim u dnevnoj varijanti.


I za kraj, usne! Za negu usana koristim Avon Naturals balzam sa medom, Oriflame grožđanu mast sa borovnicom i EOS balsam sa mentom. balzam i grožđanu mast koristim uveče, dok mi je EOS balzam večito negde po torbi i njega koristim kada sam van kuće.

To bi  bilo to za danas. Nadam se da vam se post svideo!
Kako vam se čini moja rutina? 
Šta bi ste vi tu dodali, a šta oduzeli? 
Da li koristimo neke iste proizvode?

E-mail: milicas389@gmail.com
Instagram: @aprilskaluna




  

You May Also Like

0 comments