#BTS- What is in my backpack

by - 13:40

Ćao društvo! Nadam se da ste se lepo odmorili i da ste dobro pripremili živca za početak nove školske godine. Onima koji su na faksu ostaje još mesec dana (želim i ja tih mesec, taman na more da odem ko čovek) i želim im da ih provedu najbolje što mogu. Danas ću vam pokazati šta se sve nalazi u mom rancu za školu. Videćete i sami, tu najmanje ima stvari za školu, ali šta da se radi. :D U školu ću nositi rančić koji sam poručila sa Zafula, a mogli ste ga videti u jednom od predhodnih postova


Uvek u rancu/torbi imam jednu hemijsku olovku, jednu grafitnu, jednu svesku u koju zapisujem sve i svoj mali rokovnik u koji beležim sve svoje obaveze, testove, praksu, preglede i ostale obaveze. Verujem da bez tog rokovnika ne bih mogla lepo da funkcionišem, pa ga nosim i u školu jer vrlo često imam obaveza posle nastave, pa mi on uvek uskače u pomoć. ;)


Moj rančić jeste mali, ali u njega može svašta da stane. Dobro, naočare stavim na glavu, ne u ranac, ali ne idem nigde bez njih. Naručila sa ih takođe sa Zaful sajta, a ako vas zanima pogledajte post. Takođe, uvek imam nešto slakto sa sobom. Bombona, žvaka ili keksić- nebitno je, ali uvek imam nešto zbog prakse. Nagledamo se na klinici svega i svačega i uvek nekome nije dobro. Zatim ključevi od kuće, šnalica za kosu, labelo i slušalice. I da, uvek imam flašicu sa vodom. 

To bi bilo sve što se nalazi u mom rancu za školu. Od svega, za školu mi je potrebna samo sveska i olovka, sve ovo ostalo nosim gde god krenem ne samo u školu. :D

Šta se nalazi u vašem rancu za školu? 

E-mail: milicas389@gmail.com
Instagram: @aprilskaluna

You May Also Like

16 comments

  1. Sjajan post, draga moja. Uopšte mi se ne ide u školu, ali šta je - tu je. U mom rancu nosim skoro sve kao i ti. Sveske, rokovnik, knjige, pernicu punu nepotrebnih stvarčica i hemijskih olovki u svim mogućim bojama....

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    ReplyDelete
  2. Zanimljiv post i prelijepe fotografije. Ja također u svakom trenu kraj sebe moram imati neki rokovnik jer bez njega jednostavno ne bih mogla funkcionirati i flašicu sa vodom.

    Isabela Breber

    ReplyDelete
  3. Super post! Mislim da je to ono što većina nas nosi u svojoj školskoj torbi ;)

    NOVI POST -> Peany

    ReplyDelete
  4. Divan post draga, i odlične fotkice! I ja slične stvari nosim, jedino bih dodala cosmetic bag gdje ubacim sve što mi, kao jednoj djevojci, treba da preživim dan. ♥♥♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Uglavnom veoma slične stvari kao i u tvom, ja stvarno ne volim nositi previše bespotrebnih stvari, osim mobitela, slušalica i maramica, anravno novčanika i nekad naočala i tjt, jer mislim da mi ništa više i nije neophodno. Znam da neke djevojke nose i čitav neseser šminke kao da idu na modnu pistu pa je neophodno šminkanje a ne u školu xd Inače odličan post

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  6. Super post i fotografije. Zapratila sam te, uzvrati ako želiš :)

    Snowflake's diary

    ReplyDelete
  7. Fotke su odličnee☺ Sve te stvari i ja nosim i stvarno bez njih ne mogu u školu hah♥

    nevergiveup656.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Sve ove stvari sam i sama nosila u školu, bez labela, telefona i slušalica ne izlazim iz kuće bilo da idem u školu ili na neko drugo mesto, veliki must-have. Sjajan post, želim ti srećan polazak u školu i uživaj dok možeš, meni već nedostaje škola. :) <33

    Dear Miss Modern: OUTFIT | Cute Daisy Instagram: @ https.katt

    ReplyDelete
  9. Sjajan post
    Ako želiš pogledaj post na mom blogu puno bi mi značilo
    milenadosljak.blogspot.com

    ReplyDelete