SAJAM KNJIGA

by - 14:46


Ćao društvo! Odmah se izvinjavam jer me nije bilo dugo, ali u školi je haos i ima previše obaveza oko nje, a i ne osećam se najbolje. Za vikend neće biti nikakvi postova jer imam nekih obazeva pa neću stići. I sad, pošto se sajam knjiga u Beogradu bližii, napisaću vam moj spisak knjiga koje žeilm da kupim. Pošto ih, kao što ćete videti, ima mnogo, kupiću samo one koje žeim odavno :)

1. Žena koju je voleo pre mene- Dorothy Koomson

2.Dablin Strit- Samantha Young

3. Dogovor za brak- Jennifer Prober

4. Zatočena u njegovom dvorcu- C. Shaw

5. Venčanje u belom- Natasha Dakley

6. Prekrasna gadura- Christina Lauren


7. Indigoplavi veo- Ana Velozo

8. Voli me- Dž. Kener

9. Uzmi me- Dž. Kener

10. Ne traži me- Ema Čejs

11. Indijska princeza- Havijer Moro

12. Cena slobode- Džasvinder Saugera

13. Zabranjena zadovoljstva- Eloiza Džejms

14. Beg iz harema


15. Kao nijedna druga- Ema Čejs 

16. Ispovest iz harema

17. Zašto muškarci vole kučke- Šeri Argod

18. Imam tvoj broj- Sofi Kinsela

19. Šopingholičarka se udaje

20. Devojka iz devedesetih- Sofi Kinsela

21. Pomalo seksi- Linda Frabsisli

22. Rođena za šoping-  Karmen Rid

23. Neugledna vojvotkinja- Eloisa James




Koje knjige želite vi da kupite? I idete li na Sajam knjiga?





You May Also Like

5 comments

  1. Odličan post.Pročitala sam nekoliko knjiga od tih što si napisala.:)

    http://modernhunterss.blogspot.rs

    ReplyDelete
  2. Ne idem na sajam, volela bih sve da procitam ahaha ,uskoro cu procitati ispovest iz harema <333

    novi post na mom blogu:

    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    ReplyDelete
  3. Par knjiga sam pročitala i mogu ti reći da ti je spisak odličan :)

    Bacite pogled na moj blog i zapratite me, nova sam. Uzvraćam svima :)
    http://dejzi23.blogspot.rs/

    ReplyDelete