It's time for answers! #2

by - 11:43


Ćao svima! Prvo, hoću da vam se zahvalim što ste me pitali skoro 40 pitanja! Na svako ću vam odgovoriti kao što sam i obećala. I drugo, pošto je počela školska godina, trudiću se da barem jednom nedeljno izbacujem post. Kada se uhodam to će biti i više puta nedeljno. A sada, s tim da će sam post biti dugačak, da krenemo na odgovore! :)

Katarina Marić me je pitala:
1. Šta te čini srećnom?
- Srećnom me zaista čine neke sitnice, lepe reči i osmesi meni bitnih i dragih osoba u životu. Srećnom me čini mlađi brat koji konstantno pričao o igricama dok ga ja bledo gledam. Mama koja kuću drži urednu, čistu i veselu. Tata koji nas poljubi svakog dana kada dođe sa posla. I na kraju, srećnom me čiti kada ga slučajno sretnem na autobuskoj stanici kada se vraćam iz škole :)

2. Da li bi izabrala blog, a jutjub da ne postoji za tebe ili obrnto?
Huh, izabrala bih blog. Razlog tome je što volim da čitam i pišem. Jutjub takođe koristim puno kao i blog, ali verujem da mogu da izdržim bez jutjuba.

3.Koja je tvoja najveća mana?
Mislim da je moja najveća mana definitivno ta da sam bez dlake na jeziku i kažem sve što mislim bez pardona. Nekada je to loše, ali nekada i dobro. Sve zavisi od situacije,

4. Koju osobinu najviše ceniš kod drugih?
Iskrenost i samo iskrenost je uvek na prvom mestu.

5. Koji je tvoj moto?
Veruvali ili ne, nemam neku moto. Jako sam pozitivna osoba, ali često me inspiriše misao da ću jednog dana imati svoj sopstveni novac koji sam sama zaradila i da ću bez premca kupiti baš one cipele iz izloga već prvog puta kada ih vidim :D

Dalila Cam me je pitala:
1. Da li si ikada razmišljala da izbrišeš blog?
Iskreno jesam. Bio je to period u mom životu kada mi je bilo jako loše. Nestabilna sam bila psihički i sve mi je smetalo, sve me nerviralo i mrzela sam sve živo. Ali sad mi je drago što nisam izbrisala blog, jer mi je jako bitan i čini me srećnom i ispunjenom :)

2. Najveći strah?
Najveći strah mi je da neću raditi ono što volim i za šta se školujem.

3. Kakve postove najviše voliš pisati, a kakve najviše voliš pisati?
Nemam nešto odrešeno šta volim da pišem, ali jako mi je drago kada napišem post i neko mi kaže da mu je pomogao. A najviše volim da čitam tematske postove.


Natalija Cvejić me je pitala:
1. Kakve vrste filmova najviše voliš?
Huh. Najviše volim ljubavne i akcione :)

2.Da li sebe smatraš kreativnom osobom?
Jaoo što je ovo teško pitanje :D Imam neki period kada sam strašno kreativna, a imam neki kada mi ništa, ama baš ništa ne pada na pamet...

3. Tvoj hobi?
Moj hobi jeste blog i pisanje. Škola je na prvom mestu, a u slobodno vreme blog i pisanje :)

Dorotea Detelić me je pitala:
1. Koliko dugo imaš blog?
Oko godinu dana i 2 meseca.

2. Filmovi ili knjige?
Knjige, jer film ne dočara sve.

3. Najdraža hrana?
Piletina sa susamom i pavlakom, mmmm. :D

4. Koji ti je cilj u blogovanju?
Nemam neki cilj u blogovanju. Pišm blog zato što to volim ne radi nekih drugih stvari. Volim da pišem, čitam i upoznajem nove ljde, zato sam i ovde :)

Mian Ann me je pitala:
1. Omiljena boja?
Ljubičasta.

2.Omiljeni predmet u školi?
Istorija.

3. Da li voliš da pevaš?
Ne da volim da pevam, nego obožavam :D Ali imam tu sreću što znam da pevam pa ne probijam nikome mozak svojim pevanjem :D



Šehada Ljajko me je pitala:
1. Najdraži post na blogu?
Najdravi post mi je upravo onaj koji možete videti sa strane mešu istaknutim postovima. Pored njega, najdraži mi je When we were young.

2. Kako pronalaziš inspiraciju?
Inspiraciju pronalazim najčesće na Instagramu, Pinterestu ili nekoj drugoj društvenom mreži :)

3.Umeš li da meditiraš?
Ne.

4.Umeš li da spavaš otvorenih očiju?
Ne znam.

5. Šta prvo uočiš kod osobe koju prvi put sretneš?
Oči.

6. Da li si letela avionom?
Jesam jednom kada sam bila mala, ali se nešto i nesećam tog leta,

7. Kada bi ti rekli da odustaneš ili od bloga ili od škole, od čega bi odustala?
U ovom trenutku, odustala bih od bloga. Škola je nešto što te sprema za život i nudi ti život.

8. Šta te najviše usrećuje?
Odgovorila sam na to pitanje već jednom, potražite gore ako se nesećate.

9. Da li bi se žrtvovala za svoju porodicu?
Naravno da bih se žrtvovala za svoju porodicu, pogotovo za mlađeg brata.

Vildana Šuta me je pitala:
1. Koliko imaš godina?
Napunila sam 15 pre mesec dana :D

2. Najdraži bend?
Parni valjak ubedljivo.

3. Koju vrstu muzike slušaš?
Slušam sve što mi se svidi. Sem hevi metala.

4. Imaš li oliljenog glumca ili glumicu, ako da koga?
Omiljeni glumac mi je Leonardo di Kaprio, a omiljenu glumicu nemam...

5. Najdraži film?
Tri metra iznad neba u meni probudi milion emocija i to mi je omiljeni film.

6. Najbolja knjiga?
Neizbrisivo sećanje je fantastična knjiga!


Sanjarka me je pitala:
1. Sa koliko godina si počela da pišeš blog?
Imala sam nepunih 14 kada sam počela da pišem ovaj blog :)

2. Kako ti je palo na pamet da započneš blog?
Blog kao blog sam počela da pišem tek posle nekoliko meseci od kako sam otvorila nalog na Bloggeru. A kako sam baš počela da pičem i zašto baš tada- nemam pojma.

3. Da li ti je pisanje samo hobi ili želiš da se time baviš idalje u životu.
Trenutno mi je blog samo hobi, kao što sam i rekla u nekom predhodnom odgovoru.

Nađa Dimitrijević je je pitala:
1. Imaš li kućnog ljubimca?
Da. Imam ribice i imam papagaje.

2. Živiš li u kući ili stanu?
Živim u kući :)

3. Voće ili povrće?
Voće.

4. Omiljena boja? 
Ljubičasta, kao što sam i rekla malo pre.

5. Imaš li nadimak i ako da, koji?
Imam puno nadimaka. Mica, Micko, Cici, Lela...

Ljudi, to je to za ovaj post! Hvala vam na toliko pizanja, bilo mi je zadovoljstvo odgovarati na njih!

E-mail: milicas389@gmail.com
Instagram: milicas_diary; milica_spsenovic



You May Also Like

4 comments

  1. Prvi put posecujem tvoj blog i dopada mi se.I ja takodje obozavam da pjevam i lijepo pjevam.Volim takodje ljubavne filmmove.I obozavam da citam O&A.Uvijek upoznam nekoga bolje.Prijavila sam se na tvoj blog pa ako zelis uzvrati :http://olivandafashionvorner.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  2. Super pitanje,a jos bolji odgovori!Slike su tako profesionalne!Jednom rijecju PREDOBRO!💙

    Novi post nadam se da ces pogledati:

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Super pitanje,a jos bolji odgovori!Slike su tako profesionalne!Jednom rijecju PREDOBRO!💙

    Novi post nadam se da ces pogledati:

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Zanimljiva pitanja jos zanimljiviji odgovori.Bravo!♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvarti:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ReplyDelete