Top 14 proizvoda ispod 1000 dinara|1.deo

by - 12:31


Hej društvo! Nadam se da odmarate od škole i učenja :D Uživajte šta god da radite u slobodno vreme! Nadam se da ćete uživati i  ovom postu u kojem ću vam predstaviti top 14 proizvoda ispod 1000 dinara. Ovo je prvi deo, za par dana dobijate i drugi deo :) Inače, na početku ove moje blog karijere, pisala sam isti post koji možete pročitati ovde


 Prva stvar jeste ova paletica sa Newchic sajta koju možete pogledati ovde. Pisala sam o njoj u haul postu sa Newchic sajta koju možete pogledati klikom ovde. Ukoliko vas zanima više o njoj obavezno pogledajte taj post! Bila je oko 6-7$.


 Avon Extra Lastin ruževi za usne, su mi pored mat kolecije omiljeni! Ima ih  u raznim bojama, veoma su kremasti, hidriraju usne i vrlo su pristuačni! Njihova puna cena je 600,oo dinara, ali ih često možete naći na akciji sa preko -50% popusta! 


Mislim da je većina vas koristila Velnea body Sun kissed Glow losion za telo barem jednom! Moj je sa zlatnim šimerom i kada pocrnim (radim na tome :D) i namackam se njime boja dođe do izražaja. Nema puno šljkica tako da ne bode oči- taman onoliko koliko je potrebno! Možete ga pronaći u Lilly-ju za oko 200-300 dinara. 
Druga kremica je Aldo Vandini losio za telo kojim sam ja oduševljena! Prelepo miriše i fantastično hidrira kožu! I što mi se jako dopada, brzo se upije u kožu. ;) Možete ga naći u DM marketu, a cenu ne znam ali verujem da nije više od 1000,oo dinara.


Avon Perfectly Matte kolekcija ruževa mi je najomiljenija! Hiljadu različitih boja, hidrantni, a mat! Imam ih 5, ali uspela sam da nađem samo jedan. Verovatno su mi ostala četiri po torbama, neseserima i kod mame. Cena im je 600,oo dinara ali su takođe često na akciji. MaxFactor je prva olovka za usne koju sam ikada kupila! Tačnije, mama mi ju je kupila za neku proslavu i one su mi od tada omiljene! Ova na slici je u nijansi Rose i preeelepa je! Nije puno kremasta, ali nije skroz suva tako da se može koristiti i sama i sa karminom. Čini mi se da je oko 500,oo dinara. I da, imaju novo pakovanje. :D I poslednja stvarčica za danas je Golden Rose olovka za usne u nijansi 12. Ona je za razmilu od MaxFactor olovke vrlo kremasta, ali dugo stoji na usnama. Nije potrebna olovka, mada je lepše kada je prvo stavi olovka pa onda karmin. Cena je 200-300 dinara. 


Nadam se da vam dopao ovaj prvi deo posta! Za nekoliko dana izbaciću i drugi deo, a do tada uživajte :*

E-mail: milicas389@gmail.com
Instagram: @aprilskaluna

You May Also Like

17 comments

  1. Niti jedan od ovih prizvoda nisam probala, ali me jako privukao Avonov mat ruž. Nadam se da ću imati prilike probati ga uskoro. Paleta mi je isto prekrasna. Sjajan post! :)❤︎

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ReplyDelete
  2. Probala sam od svega navedenog samo GR karmin i mogu reći da me je oduševio! :)

    Misseslandy

    ReplyDelete
  3. Divne stvarčice, ništa od ovoga do sad osim Avonovog ruža nisam probala i morat ću :D

    http://redheads-diary.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  4. Divan izbor proiizvoda, i ja sam poručila ovu paletu sa sjenama i jedva čekam da mi dođe, bojice su predivne. Ostale proizvode, pogotovo avonove sam neke probala i poprilično su dobre za svoju cijenu

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ReplyDelete
  5. Sjajan post, jedva čekam da objaviš drugi dio! Paletica izgleda savršeno, jako mi se dopadaju boje :)
    Novo: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Volela bih da probam Avon mat karmin jer dosada sam koristila samo Aurine koji puno isusuju usta.♥

    Moj novi post->http://goldenglowbymr.blogspot.rs/2017/06/letnja-ocekivanja-summer-expectations.html

    ReplyDelete
  7. Od svih stvari probala sam jedino Golden Rose olovku i oduševljena sam sa njom, samo što mislim da je moja u tamnijoj nijansi. Sjajan post Milice!☺

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  8. Ovi proizvodi zaista privlače izgledom, imaću ih u vidu tokom sledeće kupovine. Odličan post, sviđa mi se tvoj cjelokupni blog! :)
    messy hair and hot coffee

    ReplyDelete
  9. Ja sam, iskreno, trenutno u toj fazi kada krećem sa šminkanjem i gotovo uvek imam cilj da nađem što jeftinije. Ne želim trošiti brdo novca na ovakve stvari, jer se još i ne śminkam stalno..tako da, divno ! Od navedenih, posedujem samo Golden Rose i pronašla sam ih, tačnije platila oko 2 eura, oko 250 dinara! Divno❤!

    alijindnevnik.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Divna sugestija, a Golden Rose olovke za usta su savršene, koristim ih godinama xo

    www.theninebyivana.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Divna sugestija, a Golden Rose olovke za usta su savršene, koristim ih godinama xo

    www.theninebyivana.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Divan post mila, slike su prelepe, proizvodi izgledaju jako lepo ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Odličan post! Od navedenog sam probala sam Golden Rose olovku za usne, i zaista je odlična i pristupačna :)

    http://nadjaasdiary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Sarvšeno. Ova paleta me oduševila, ali na žalost kada sam je vidjela ona je već nestala i ostale su samo one sa jarkim bojama, a baš i nisam u tom fazonu :D

    Moj mali kutak

    ReplyDelete
  15. Nisam probala niti jedan od proizvoda,ali ne sumnjam da su odlicni i da cu ih isprobati jednog dana. Odlican post. :)

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    Aleksandrascorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  16. Ja isto jako volim sve avonove ruzeve, i vjerujem da me nikada nece razoracarati. I ov paletica izgleda predivnoooo

    Samo perje

    ReplyDelete