Dresslily Haul

by - 20:00

  Ćao društvo! Kao što se mogli da videite u mom predhodnom postu, pisala sam wishlistu za Dresslily sajt. Paket od Dresslily-ja mi je stigao pre oko dve nedelje, u roku od 15-ak dana, ali s tim da sam bila na odmoru nisam bila u prilica da vam ranije prikažem proizvode koje sam naručila.


Prvi proizvod je predivna letnja haljina sa printom suncokreta. Ljudi, dušu bih dala za ovu haljinu. Toliko je lagana i udobna da je ne bih skidala. I ako je bela ne providi se zbog čega mi je posebno drago. Ima dugmiće sa prednje stranje koji idu po sredini haljine celom dužinom, ali se ne otkopčavaju. Jedino, trebala sam da uzmem broj manju, ali nema veze, nije mi baš mnogo velika. Cena: $22,99


Ovaj šorts sam poručila za brata i malo je reći da ga obožava. Bukvalo se ne izvlači iz njega. I spava u njemu i na bazene ide u njemu. Nije u njemu jedino kada je šorts na pranju. Ali razumem ga, jer je šorts vrlo lagan i tanak, baš pravi letnji. Cena: $16,99


Čistač/ masažer lica
Primetila sam da su elktrični čistači/masažeri lica u poslednje vreme postali jako popularani pa sam morala i ja da nabavim jedan i isprobam. Uz njega se dobila i usb kablič preko kog se puni. Baterija mu je odlična, vrlo dugo traje. Što se tiče samog čistača/masažera odličan je. Vrlo je lak i prijatan za korišćenje, pa sam ga i uvrstila u svakodnevnu rutinu. Cena: $17,99

Pa društvo nadam se da vam se dopada moj izbor ovog puta. Ukoliko poručujete sa Dresslily sajta obavezno iskoristite i promo kod: DLBF10 i ostvarićete popust od 10%.
E-mail: milicas389@gmail.com
Instagram: @aprilskaluna

You May Also Like

5 comments

  1. Everything looks so beautiful! I really love that floral print.
    the creation of beauty is art.

    ReplyDelete
  2. Ovakav čistač za lice sam si razmišljala uzeti. Probala sam do sada sve moguće i ništa mi ne paše u potpunosti. Možda to bi.
    Nova sam na tvom blogu i moram ti pohvaliti dizajn. ♡

    Savršen nered

    ReplyDelete
  3. Haljina je preslatka i odmah mi se dopala, a što se čistača tiče čula sam mnogo pozitivnih komentara na njegov račun. Uvek sam bila skeptična oko toga da li ta spravica vredi novca, ali vidim da si i ti zadovoljna :)♡

    ReplyDelete
  4. Predivne stvari, nadam se da će te sve dobro služiti :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  5. Verujem da ti se dopada haljina,ali bih volela i da je vidim. 😄
    Više vas je preporučilo ovaj aparat pa (ako ga nađem) možda i ja poručim.

    ReplyDelete