Medical Plants Prirodna Kozmetika

by - 17:35


Zdravo društvo! Nadam se da ste svi dobro! Za danas sam vam pripremila recenziju nekoliko proizvoda Medical Plants prirodne kozmetike. Vipe o samom brenu i proizvodima možete pronaći na sajtu medic-plants.com. Sve proizvode koje ću vam danas pokazati koristim već duže vreme, što znači da sam ih sve dobro isprobala i da imam jasno definisano mišljenje o njima. Da ne dužim, idemo na proizvode. 



Prvi proitvod sa kojim ću početi današnju recenziju je MP Kaolin maska za lice. U pitanju je glinena maska, namenjena osetljivoj i normalnoj koži lica, koja apsorbuje nečistoće iz pora tako da je koža glatka i nežna. S tim da sadrži kaolin glinu i cink-oksid ima umirujuće dejstvo. Za mene je ova maska pravo otkriće! Oduševljena sam ovom maskom! Obično nakon upotrebe drugih maski iste/slične namene imam osećaj zategnute kože koja samo što ne pukne, ali ne i nakon upotrebe ove maske. Zaista mi koža bude mekana, bez osećaja zategnutosti i očišćena. Ostalo mi je manje od pola tubice i več planiram da poručim još jednu! Zaista, sve preporuke!



Kako sam već ranije rekla da ima  suvu kožu, možete i pretpostaviti kakve probleme ima zimi! I uz redovno mackanje i hidrataciju ona se peruta, suva je, zateže. Ali pronašla sam rešenje! MP Ung. Emolliens krema za negu veoma suve kože me je spasila ove zime! Ova krema pomoći će vam u uspostavljanju hidro-lipidnog balansa čime se znatno poboljšava struktura kože. Sama krema je vrlo masna i hidrantna. Ja sam je najčešće koristila 2 puta dnevno- ujutru i uveče. Več posle par dana sam primetila znatnu razliku u teksturi kože. Bila je mnogo mekša, sjajnija, blistavija, izgledala je mnogo zdravije i napokon je prošla zima bez perutanja kože! Najčešće sam je koristila za lice, ali može se koristiti i za telo. 



MP Aloe Vera Pantenol blagi gel za umivanje na bazi pantenola, ekstrakta aloe vere, glicerola, alge spiruline i hijarulnoske kiseline odličan je izbor za negu suve kože i pogodan je za sve uzraste! Kao pto možete videti, ima odličan sastav. Ovaj gel za umivanje mi se takođe jako sviđa jer pre svega temeljno čisti kožu, a ne isušuje je. Takođe mi se sviđa jer ne zateže kožu, ne pecka i možete ga koristiti i za predeo oko očiju jer je vaoma blag. Veoma je praktičan za upotrebu jer ima pumpicu pa je lak za doziranje i ne možete preterati. Jedna do dve pumpcie su sasvim dovoljne. I izuzetno dugo traje.



Poslednji proizvod u današnjoj recenziji je MP šampon sa proteinom svile i hijalurnoske kiseline za sjajnu i raskošnu kosu. Ovo je izuzetno blag šampon, pogodan za svakodnevno korišćenje i najenjen je oštećenoj, farbanoj, hemijski tretiranoj kosi. Doduše, moja kosa nije uopšte oštećena i hemijski tretirana, ali sam želela da probam ovaj šampon jer je blag i pogoduje osobama sa suvim temenom sklonim svrabu. I zaista nakon upotrebe ovog šampona nije više bilo svraba. Jedino što se kod mene malo brže troši, imam mnogo kose koja je i mnogo kovrdžava i zbog koje plačem dok se češljam. :D Ali šampon zaista radi sve što je i napisano na sajtu i na ambalaži. 

Nadam se da vam se današnji post svideo i da vam je bio koristan. Čujemo se uskoro!


E-mail: milicas389@gmail.com
Instagram: @aprilskaluna

You May Also Like

3 comments

  1. "
    Great post! We would like to feature your post on Tropika Club too if that's possible?
    Tropika Club Deals is part of the Tropika Club ecosystem:

    Tropika Club Magazine – Get the latest scoops on beauty, grooming and wellness
    Tropika Club Deals – Search for the best voucher and coupon deals
    Tropika Club Bookings – Discover and book services at amazing off-peak discounts

    Tropika Club Magazine crafts and curates articles for the discerning male and female. We provide up-to-date articles on Beauty and Vogue for gals, and articles on Grooming and Style for guys. Supporting Tropika Club’s vision to bring the best beauty, wellness and fitness services to our visitors, we also have a review section on the best services and selections under Top Picks. "

    ReplyDelete
  2. May I reference some of this on my page if I post a link back to this page?
    This is a massive and a very interesting post to check on this awesome site! Almost never post any feedback but now i just did not resist
    RCG Online Store

    ReplyDelete
  3. Love your blog! Its fab! Great reputation too! Online Reputation Management

    ReplyDelete