My Everyday Makeup Routine

by - 14:06

Svako od nas ima neku svoju rutinu svakodnevnog šminkanja, pa tako i ja. Godinama radim skoro iste stvari kada je u pitanju svakodnevno šminkanje, jedino često variraju proizvodi koje koristim. Danas ću vam pokazati svoju rutinu šminkanja za svaki dan, i ako se ne šminkam baš svakog dana, pogotovo kada idem pre podne u školu (10 minuta dužeg savanja tada znači mnogo :D).  


Pre samog početka redovno se umijem i nanesem hidratantnu kremu. Nakon toga stavnjam Avon Nutra Effects BB kremu. Vrlo je lagana na licu, zaista je ne osećate, mada ima jako nisu pokrivnu moć što je i normalno za jednu BB kremu, ali dovoljno da vam ujednači ten. Moja je u mat varijanti, u nijansi Extra Light s obzirom da je ona Ligh jako, jako tamna :D Zatis stavljam Catrice Camauflage korektor ispod očiju i na kapak oka. I na kraju sve setujem sa Essence All about matt! kamenim puderom.  


Nakon mat pudera stavljam Misslyn bronzer. Više o njemu možete pročitati u OVOM postu. Nažalost nema da se kupi u Srbiji, moj je kupljen u Mađarskoj. Zatim, sledi Misslyn hajlajter. I o njemu možete više pročitati u gore pomenutom postu.


I na samom kraju nanosim maskaru i karmin. Maskara koju trenutno koristim je Maybelline The lift Volume Express. U početku mi se nije dopala, ali sada bez nje bukvalno ne idem nigde. S tim da sam je dobila na poklon ne znam cenu i na žalost nisam je viđala u drogerijama. Za sam kraj, Ingrid mat karmin u nijansi 309. Više o njemu- ovde.

Kako izgleda vaša svakodnevna makeup rutina?
Koje proizvode najčešće koristite?

E-mail: milicas389@gmail.com
Instagram: @aprilskaluna

You May Also Like

6 comments

  1. Pre svega moram da kažem da mi se mnogo dopadaju četkice i šteta što nema ovde da se kupe bronzer i hajlajter jer su mi se baš dopali. :)

    TFS: A Little Part Of My Morning Ritual | YouTube: Potroši Pet Proizvoda Do...

    ReplyDelete
  2. Odličan post!Četkice su prelepe, a i koristimo dosta sličnih proizvoda. :)
    Pratim tvoj blog, nadam se da ćeš uzvratiti.

    The Beauty Journal

    ReplyDelete
  3. Super post draga, kao i slike, dopadaju mi se proizvodi također posjedujem isti četkicu lol. :D <3

    Nestvarni svijet blogerke

    ReplyDelete
  4. Odlican post i jako lepe fotkice :))

    Ako zelis zaprati i uzvraticu, samo ostavi komentar na mom blogu ^_^

    Novi post
    https://prettylittleadrianna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. I ja uglavnom stavljam navedene stvačice, mada se iz godine u godinu moja svakodnevna makeup rutina mijenja dodavajući još jedan proizvod haha, super post. Odlične su ti fotkice

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  6. Super post, odlični proizvodi. Moja dnevna rutina šminkanja se sastoji od BB kreme (ja koristim Garnier BB kremu), maskare, sjena za obrvice i neki nude karmin ili olovka za usne. <3

    Vildana from Living Like V

    ReplyDelete